Võrgutame Eestit kalaga!
Koostöös Maaeluministeeriumiga alustasime 2-aasta pikkust üleriigilist kalakampaaniat, mille eesmärgiks on suurendada Eesti inimeste kala- ja kalatoitude tarbimist. Selleks ehitasime tugeva visuaalse identiteediga kampaania, mis rakendab elust enesest sündinud sloganit ja isuturunduse filosoofiat. Vallutasime Eesti suudvesistavate toidupiltidega ja et asi ei jääks õnne taha, siis panime vette kõik landid ja võrgud – hiiglasliku meediakatvusega välimeedia, raadio-, digi- ning TV-lahendused koos sisuturunduse, ürituste ja koostööprojektidega. Ning kõige selle keskel tuksub kalatoidumaailma südamena meie uus koduleht kalatoidud.ee, mis on pidevalt arenev platvorm, kuhu loome uut sisu iganädalaselt. Kõlab hästi, kas pole?
–
What to cook, what to order… maybe fish? Sounds good!
Fish does sound good. And, we want all of Estonia to remember it. We have launched a huge multiyear campaign together with Ministry of Rural Affairs and EMKF to try and make fish a bigger part of Estonian food culture. It has always had its place here, but in recent years we are lagging behind most Europeans in fish consumption.
Our campaign is everywhere. From stickers to popular talk shows and everything in between. TV, events, print, digital, social, outdoor – you name it. Wherever you see our communication, it will remind you that fish cuisine is tasty, simple and affordable.
Anybody else hungry?
Campaign, Digital
Campaign, Digital, TVC, Video / Film
Campaign, Digital, TVC, Video / Film
Campaign, Print, Social Media, TVC, Video / Film
Campaign
Campaign, Digital, Social Media
Campaign, Digital, Outdoor, Photos and illustrations, Print, TVC, Video / Film
Social Media, Video / Film
Campaign, TVC, Video / Film
Campaign, Digital, Outdoor, Photos and illustrations