Kaks südant – sulatatud üheks. Meie ühine armastus toidu vastu. Armastus, mis on läinud nende toodete valmistamiseks ja armastus, mida teie pere jagab õhtusöögi laua ümber istudes. Suur W-tähe kujund on selle brändi ikooniline element. Võimas sümbol, mis on universaalne, aga samas brändile unikaalne.
Disainis on kasutatud kombinatsiooni sirgetest ja korrektsetest joontest, mis esindavad pühendumust ning korrektsust, mida on tootmisel rakendatud, koos ümaramate kurvidega, mis väljendavad brändi pehmemaid väärtuseid. Kokku tooduna annavad nad edasi head tunnet, rõhutamaks vankumatut fakti, et hea toit toob endaga hea tuju.
Kõige tipuks on meie kontseptsiooni värvikasutus. Suuteline end muutma ja adapteerima, et sobida kokku ükskõik millise tootekategooria, pakendi tonaalsuse või toote enda omadustega. Kõik Well Done toodete pakendid kuuluvad tugevalt äratuntavasse tervikusse, aga toovad ideaalselt esile iga individuaalse toote omapärasused.
Esitleme teile – Well Done logo. Bon appétit!
Digi, Foto ja illustratsioon, Print, Sotsiaalmeedia
Disain / logo
Tele, Video / film
Pakendidisain
Digi, Kampaania
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Kampaania, Print, Sotsiaalmeedia, Tele, Video / film
Kampaania
Digi, Kampaania, Sotsiaalmeedia