Kuidas teha nii, et korporatiivne bränding näitaks ettevõtte armastust oma valdkonna ja Eesti inimeste vastu, olles samal ajal eelnevale brändingule piisavalt sarnane, kuid samas moodsam ning eristuks konkurentidest? Terminali uus CVI on selle kinnituseks.
Nii sündis ettevõttele uus slogan “”Meie perelt sinule””, millest lähtuvad brändi hääletoon ja kommunikatsioonistiil. Slogani kõrval teine alustala on loodud ikoonimaailm – Eesti igapäevatraditsioonidest inspireeritud ja valdkonnast lähtuv rahvusmuster, mis hakkab Terminali brändiga kõikjal kaasas käima. See on justkui elav organism, mis kohandab end ise vastavalt teemadele, kanalitele ja asukohtadele. “
Digi, Foto ja illustratsioon, Print, Sotsiaalmeedia
Disain / logo
Tele, Video / film
Pakendidisain
Digi, Kampaania
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Kampaania, Print, Sotsiaalmeedia, Tele, Video / film
Kampaania
Digi, Kampaania, Sotsiaalmeedia