Kuidas teha nii, et korporatiivne bränding näitaks ettevõtte armastust oma valdkonna ja Eesti inimeste vastu, olles samal ajal eelnevale brändingule piisavalt sarnane, kuid samas moodsam ning eristuks konkurentidest? Terminali uus CVI on selle kinnituseks.
Nii sündis ettevõttele uus slogan “”Meie perelt sinule””, millest lähtuvad brändi hääletoon ja kommunikatsioonistiil. Slogani kõrval teine alustala on loodud ikoonimaailm – Eesti igapäevatraditsioonidest inspireeritud ja valdkonnast lähtuv rahvusmuster, mis hakkab Terminali brändiga kõikjal kaasas käima. See on justkui elav organism, mis kohandab end ise vastavalt teemadele, kanalitele ja asukohtadele. “
Digi, Kampaania
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Kampaania, Print, Sotsiaalmeedia, Tele, Video / film
Kampaania
Digi, Kampaania, Sotsiaalmeedia
Digi, Foto ja illustratsioon, Kampaania, Print, Tele, Välimeedia, Video / film
Sotsiaalmeedia, Video / film
Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Foto ja illustratsioon, Kampaania, Välimeedia