Hiljutise rebrändimise projekti raames lõime Kaubamajakale pilkupüüdva ja koheselt äratuntava identiteedi. Selle muutuse keskmes on valguskiirtest inspireeritud muster, mis toob visuaalidesse dünaamika ja energia. Ühtlasi annab see muster disaineritele mitmekülgse tööriista, mis tagab, et brändi identiteet oleks järjepidev kuid alati värske.
Samuti uuendasime tüpograafiat ja fotokeelt, et veelgi täiustada brändikogemust. Uus tüpograafia sobitub paremini dünaamiliste visuaalidega, tagades sealjuures loetavuse ja modernsuse. Värskendatud fotostiil toob esile inimeste isikupära ja inspireerivaid hetki, mis muudavad brändi veel kaasahaaravamaks ja asjakohasemaks.
Värske rebränding positsioneerib Kaubamajaka elava ja kutsuva ostlemise sihtkohana, mis köidab ja suhestub uute ja ammuste klientidega.
Digi, Kampaania
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Kampaania, Print, Sotsiaalmeedia, Tele, Video / film
Kampaania
Digi, Kampaania, Sotsiaalmeedia
Digi, Foto ja illustratsioon, Kampaania, Print, Tele, Välimeedia, Video / film
Sotsiaalmeedia, Video / film
Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Foto ja illustratsioon, Kampaania, Välimeedia